Jak zachęcić pracodawcę do zatrudniania?

Dużo ludzi szuka pracy na wiele sposobów. Zdecydowana większość decyduje się na nowatorskie sposoby poszukiwania pracy, a więc szukanie ofert online. Z reguły jest to dobry sposób na szukanie, jednak czasami efekty nie są dobre z aspektu na nieprofesjonalne podejście do problemu.

Jakie błędy są popełniane?
Często szukanie zatrudnienia kończy się w momencie wysyłania aplikacji. Co prawda w niektórych sytuacjach jest to jak najbardziej wystarczające. Dużo profesji nie potrzebuje zbyt wielkich zdolności, jak te, jakimi chwalisz się poprzez wysyłanie swojego CV. Z zasady potrzeby pracodawców zaprzestają na zaawansowanej obsłudze programów Microsoft Office. Ponadto mile widziany jest na pewno dodatkowy język obcy, jednakże jeżeli walcczysz o wakat, który wymaga dużo większego szeregu kompetencji.

Co kiedy szukam pracy z obszaru marketingu/grafiki?
Wtedy trzeba okazać się nie tylko samym CV bogatym w poszczególne pozycje, które w rzeczywistości nie mają dużego pokrycia. Więc, żeby przedsiębiorca miał pewność, że zatrudnia osobę, która rzeczywiście ma wymienione umiejętności warto zgromadzić swoje portfolio. Jest dużo możliwości na zaprezentowanie swoich prac.

Jakie portfolio zebrać?
Można skupić się na portfolio w postaci klasycznej, wtedy możemy zabrać je ze sobą na zaplanowaną rozmowę rekrutacyjną. Jednakże, aby na nią być zaproszonym musimy wcześniej zachęcić do tego potencjalnego pracodawcę, więc dużo lepiej jest założyć social media portfolio, które będzie doskonała prezentacją twojej osoby przed potencjalnym pracodawcą. Mało tego, dla wielu z was może się okazać dodatkowo, że jest to kolejna możliwość do tego, aby zainteresować osobę z zewnątrz.

Portfolio jest przydatnym elementem prezentacji twojej osoby przed nowym pracodawcą lub zleceniodawcą. Dlatego trzeba zaciekawić się opcjami, jakie daje tobie stworzenie swojego własnego portfolio dostępnego z każdego miejscaoraz na każdym urządzeniu. Wystarczy tobie jedynie dostęp do internetu.



Powiązane słowa: